Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

H τριγωνομετρία

foto Dolan Halbrook
Το διάβασα στο Καζαμία!
"Η πιτυρίδα είναι ασθένεια του Τριχωτού της Κεφαλής!"


Ο Τριχωτός της Κεφαλής είναι ο νους του ανθρώπου στη καθαρεύουσα
και όχι κανείς τριχωτός επικεφαλής
όπως νομίζουν οι αδαείς και αμόρφωτοι άνθρωποι!



Όταν λοιπόν ασθενήσει ο νους του ανθρώπου δηλαδή ο Τριχωτός της Κεφαλής ,

τι περιμένεις να κάμει ο άνθρωπος

να σκεφτεί??
πώς να σκεφτεί χωρίς νου???
κάνει ο κάθε ένας ότι του καπνίσει


άλλος λούζεται τα φαγητά , άλλος με γένια και μουστάκια λέει πως είναι γυναίκα , άλλος πως είναι πρωθυπουργός άλλος ποιητής ότι μπορείς να φανταστείς.


Πως λοιπόν θα επανέλθει ο Τριχωτός της Κεφαλής σε ομαλή λειτουργία??


η λύση είναι μία αδέρφια μου


Η ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ!!!


Μου τα ξεκαθάρισε εμένα όλα ο φίλος μου ο γενναίος άνδρας
ο Κωνσταντίνος των Αστερουσίων
ο μέγας φιλόσοφος και μαθηματικός Πάσης Μεσσαράς
του οποίου ο Τριχωτός είναι τεράστιος και εξαιρετικά αποτελεσματικός
περίπου σαν του Πλάτωνα που τον έχει και δάσκαλο.
πού είχε κι αυτός το ίδιο πρόβλημα στην εποχή του


και το αντιμετώπισε με θάρρος και επιτυχία.


Για να μπεις λέει στο σπίτι του

έπρεπε πρώτα να λύσεις τουλάχιστον ένα τρίγωνο

και να το ξαναδέσεις

και έτσι λέει γιατρευτήκαν οι αρχαίοι από τη πιτυρίδα

αλλά όχι ολότελα τους έμεινε ένα κουσουράκι και κυκλοφορούσαν με σεντόνια.


ξεκινήστε αδέλφια !
όπου βρίχνετε τρίγωνο μικρό ή μεγάλο
κατευθείαν να το λύνετε
μετα όμως να το ξαναδένετε που να το βρεί ο επόμενος δεμένο να το λύσει κ αυτός
μη σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας
και όσο λύνετε τρίγωνα
τόσο θα μεγαλώνει και θα θεριεύει ο Τριχωτός της Κεφαλής
και θα βρείτε μεγάλη ωφέλεια και ανακούφιση από τη πιτυρίδα!


όπως μου έλεγε ο Κωνσταντίνος των Αστερουσίων εκεί στους γκρεμούς
«….η μόνη πράξη αντίστασης στην εποχή μας είναι η σκέψη!
όμως οι περισσότεροι καταναλώνουν ξένες σκέψεις όπως καταναλώνουν προϊόντα αντί να παράγουν σκέψη , και το χειρότερο νομίζουν ότι σκέφτονται αναμασώντας ξένες σκέψεις …»
και πάνω που τα έλεγε αυτά εμάνισε και παραλίγο να σκοτωθεί να χάσομε τέτοιο άνθρωπο με τέτοιο τριχωτό
της κεφαλής.

15 σχόλια:

meril είπε...

Πες στον Κωνσταντίνο.....των.... Αστερουσίων να μη μανίζει άδικα των αδίκω και να βλέπεται
Εσύ πάντως πρίμα τα καταφέρνεις.....
Υ.Γ. Πες του επίσης (του Κων/νου) να πάρει απόφαση για το μπλογκ

Λορελάη είπε...

Εγώ άρχισα αμέσως να λύνω και να δένω τρίγωνα διακονιάρη μου!!!Πρέπει να σώσουμε εξάπαντος τον τριχωτό της κεφαλής μας!!!
(συμφωνώ και με όσα λέει η Μέριλ, που μάλλον τον έχει στην θέση του τον τριχωτό της κεφαλής της... λες να έχει λύσει και δέσει πολλά τρίγωνα;...)

διακονιάρης είπε...

Κυρία Μέριλ
Αδικα μανίζει ο άνθρωπος??
να μη μπορούν οι άνθρωποι να σκεφτούν ούτε να λύσουν τα τρίγωνα και κάθουνται όλα δεμένα τα κακορίζικα και έχουν απηυδήσει??
αλλά δε του λέω κουβέντα του φίλου μου του Κωνσταντίνου....των.... Αστερουσίων γιατί
μάλλον που θα με δείρει στο τέλος γιατί λέει "αισθάνεται μια αδιόρατη ειρωνία" ...
τι ειναι τώρα αυτό που αισθάνεται και που το αισθάνεται δε ξέρω αλλά μάλλον πως θα τα χαλάσομε...

διακονιάρης είπε...

Εσεις Κυρία Λορελάη έκει στην Αθήνα έχετε ευκολίες.Θέλετε καζαντζάκια,θέλετε τρίγωνα ότι χρειάζεται τέλος πάντων ο άνθρωπος το βρίσκετε..
εγώ δεν έχω αφήσει πέτρα στο φαράγγι να μη τη σηκώσω τίποτα βρέ παιδί μου!
καβρούς βρήκα χοχλιούς βρήκα, ότι θες βρήκα...τρίγωνα και καζαντζάκια δε βρήκα!
πολυ θα με υποχρεώσεις να μου στείλεις μερικά δεμένα να τα λύσω γιατί δε γλυτώνω τη πιτυρίδα
με εκτίμηση

peraaaan είπε...

Φίλε διακονιάρη καλό αυτό με τα τρίγωνα αλλά έχω μια απορία!
Το τρίγωνο που θα λύνουμε πρέπει να ανήκει σα κάποια κατηγορία τριγώνων(ισοσκελή,αμβλιγώνιο....)
ή δεν έχει σημασία το είδος?

διακονιάρης είπε...

φίλε ρωτόκριτε το ίδιο κάνει αλλά να προσέχεις τα οξυγώνια γιατί ειναι ζόρικα στο δέσιμο.
εμένα μου έφυγε ένα οξυγώνιο χθές και βγήκε στη κορφή ειναι του διαόλου!
τα αμβλυγώνια ειναι ήρεμα , τα ορθογώνια σαν τη καλή ημέρα ,τα ισοσκελή και τα ισόπλευρα πάνε σα τσι πέρδικες ,τα σκαλινά κουτσαίνουν.
άμα πέσεις σε ισοσκελές και οξυγώνιο αστο καλια δεμένο!
αυτή τη συμβουλή σου δίδω!
καλά το κάνεις ρωτάς γιατί πως θα μάθεις??
και γω ρωτώντας εγίνηκα σοφός!

meril είπε...

Αν η "αδιόρατη ειρωνία" έχει να κάνει με τα σένα το νου σου καημένε μου μη σε εξαφανίσει ολότελα
Αν όμως έχει να κάνει με τα μένα (αλλά γιατί;)τότε τι να θέλει να πει ο ποιητής ε; Πολύ θα θελα να το μάθω πριχού μανίσω και γω

διακονιάρης είπε...

ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος κ.τ.λ. πιστεύει λέει ότι τον ψιλο-ειρωνεύομαι με αυτή την "αδιόρατη ειρωνία" και μάλον πως θα φάω καμιά βεργιά και δε με νοιάζει μονο έχει και βαρύ χέρι....

Λορελάη είπε...

Α, εγώ σε νόμιζα φτωχό πλην τίμιο Διακονιάρη, αλλά εσύ μια μου λες να σου στειλω τρίγωνα που δεν βρίσκεις εκεί πάνω στα όρη και τα βουνά, και μετά κάνεις ολόκληρο μά΄θημα στον ΄'Ρωτόκριτο για δαύτα! Τελικά έχεις ή δεν έχεις τρίγωνα; να ξέρω. Όχι να τρέχω να μαζεύω για να σου στειλω, κι εσύ να έχεις εκεί ένα σωρό να λύνεις και να δένεις, και μετά να έρθεις να μας κάνεις και τον καμπόσο! Εκτός αν όλ' αυτά τάμαθες από τα καζαντζάκια, στη θεωρία δηλαδη, και θέλεις να κάνεις πράκτις. Δεν ξέρω, για μίλα καθαρά να καταλάβω, γιατί ξέρεις... έχουμε και πρόβλημα με τον τριχωτό της κεφαλής... τάπαμε αυτά...
Πάντως εγώ μόνο με τα αμβλυγώνια παιδεύομαι ακόμα... τα οξυγώνια ούτε που τολμώ να τα πιάσω στα χέρια μου.. φοβάμαι πως θα βγάλω κάνα μάτι...

διακονιάρης είπε...

Κυρία Λορελάη΄
όπως γνωρίζεις , όποιος γνωρίζει να λύνει τα τρίγωνα το κάνει
Όποιος δε γνωρίζει , γίνεται καθηγητής μαθηματικών και μαθαίνει στούς άλλους πώς να λύνουν τα έρημα τα τρίγωνα.
Όποιος δε ξέρει ούτε αυτό γίνεται σύμβουλος των μαθηματικών και μαθαίνει στους μαθηματικούς πως να μαθαίνουν στους άλλους πως να λύνουν τα τρίγωνα.
Οποιος δε ξέρει ούτε αυτό γίνεται Υπουργός παιδείας
και σοφός όπως εγώ..
και τρίγωνα να μη μου στείλεις καλά είναι και τα κανταΐφια….

Λορελάη είπε...

Α, τώρα μπερδεύτηκα ακόμη περισσότερο... πάω να λύσω κανένα τρίγωνο, μπας και καταλάβω...
κι αν θέλεις κανταίφια, κανταίφια φίλε μου. να σου χαλάσω το χατήρι; δεν γίνεται!
καλή Μεγάλη βδομάδα να έχουμε όλοι, κι ας ελπίσόυμε ότι θα μας στείλει και λίγη φώτιση...
(ετοιμάζομαι να πάρω κι εγώ τα όρη και τα βουνά, οπότε ίσως κάτι βοηθήσει και ο καθαρός αέρας...)

christina είπε...

Και ξέρετε ποιο είναι το κομβικό πρόβλημα με όσους καταναλώνουν ξένες σκέψεις...αντί να παράγουν σκέψη...ούτε να την αναμασήσουν δεν μπορούν....
ενώ τα ξένα προϊόντα έχουν πάνω οδηγίες του τύπου "μην το πίειτε λουστείτε" ή "αναμείξτε μια χούφτα δημητριακα με γάλα ή γιαύρτι ή φρουτα", οι ξένες σκέψεις δε συνοδεύονται από οδηγίες χρήσης με αποτέλεσμα να κάνουνε τους αδαείς που τις χρησιμοποιούν να φαίνονται ακόμη πιο αδαείς...κι επειτα ξεφτίζουν οι ξένες σκέψεις σαν την πιτυρίδα...έλεος αδέρφια..αρχίστε να σκέφτεστε!

peraaaan είπε...

Ο διακονιαρης του Αμπα
δε γράφει μπλιο κουβέντες
Θεέ μου και πράμα ειπαθε
έπεσε απ τσι δέτες????



που είσαι φίλε διακονιάρη??????

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΟ?
ΠΟΥ ΧΑΘΙΚΕΣ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ..... ΤΟ ΔΕΣΠΟΙΝΙΩ ΕΙΜΑΙ.....

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΟ?
ΠΟΥ ΧΑΘΙΚΕΣ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ..... ΤΟ ΔΕΣΠΟΙΝΙΩ ΕΙΜΑΙ.....