Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Μαθήματα στους γκρεμούς.

Χθες Σάββατο ήταν μέρα χαράς!
Ήρθε ο ενδοξότατος φίλος μου με τους μαθητές του και τους μάθαινε τη τέχνη των γκρεμνών..
τι αγάπη έχει αυτός ο άνθρωπος για τους γκρεμούς είναι μέγα και τρομερό πράγμα..
σχόλια δε θα κάνω δείτε τις φωτογραφίες !






στην άκρη του γκρεμού με το καταρράκτη στο βάθος με στόχο τη λίμνη της βάσης



να μή περάσουν και απο τη σπηλιά μου...δε γίνεται





ο γενναίος μαθητής του ενδοξώτατου φίλου μου βαφτίζεται στο ρίγος του χάους .....


160 μέτρα καταρράκτης..


ο γενναίος (και πολύ μετριόφρων) φίλος μου


και οι μαθητές του στη βάση του καταρράκτη


αποχαιρετισμός στο χάος...





εβίβα !

11 σχόλια:

Λορελάη είπε...

Πω πωωωωωωωω!!!!!!!!
(πριν ή μετά τα ήπιαν;;; :)))))

meril είπε...

πω πω Λορελάη; Και λίγα λες....
Να κρατήσω τις φωτογραφίες ή μεγάλο το θράσος μου;

διακονιάρης είπε...

Κυρία Λορελάη και Κυρία Μεριλ (δε λέω τους τίτλους γιατί θα φωνάζει πάλι ο φίλος μου) είδατε τι πάει και κάνει o κουζούλακας?
γι αυτό φωνάζει η γυναίκα του η Κυρία Ανδρομάχη που την έχει κάμει καρδιακή να κρέμεται σα το τρεζό.

Ρακές πίνουν οι γενναίοι ανδρες μετά
πολύ ευχαριστημένοι που γλύτωσαν για άλλη μια φορά..
Φωτογραφίες και αυτές και άλλες όλες δικές σας..
Ειστε και οι δύο λέει προσκεκλιμένες απο το φίλο μου στους γκρεμούς όποτε θελήσετε να σας κατεβάσει στο χάος.
ελπίζω βέβαια ενδοξότατες Κυρίες να έχετε πιο πολύ μυαλό από το φίλο μου και να μη δεχτήτε να σας δένει με τα σκοινιά και να σας γκρεμίζει...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε διακονιάρη σε ζηλεύω.Μακάρι να μπορούσα να βγω τ'αόρι για να ρθω να κάνομαι παρέα.Σου γραφω και μια μαντινάδα δικής μου εμπνεύσεως:

"ο διακονιάρης του Αμπά
ειναί καλό κοπέλι
κι όποιος βρεθεί στα μέρη του
τονε ταϊζει μέλι".

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
despoiniw είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΙΔΙΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ......
ΣΥΓΧΑΡΙΤΙΡΙΑ.....
ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ....

διακονιάρης είπε...

Δεσποινιώ πέσμου κοπέλα μου ποιός απο τους γενναίους άνδρες σου άρεσε πιο πολυ να σου το νε κάμω προξενιό
αν εισαι απάντρεφτη
(εκτός βέβαια το γέρο το φίλο μου το Κωστή που ειναι και γέρος και παντρεμένος με εφτά κοπέλια)

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΝΤΡΕΦΤΗ...ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΝΝΑΙΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΟΥ........ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ...ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ........

Ανώνυμος είπε...

TO despoiniw eimai.......

διακονιάρης είπε...

το κατάλαβα Δεσποινιώ πως εισαι εσύ.
Μα έμπα να γράψεις κανένα άρθρο στο blogs σου.

Ανώνυμος είπε...

eimai mikri...den kxero ti arthro na grapso....mipos na mou doseis mia idea?despoiniw